Analýza reálných dat pro úsek zákaznických služeb – Michal Maximilián
Michal Maximilián
Bakalářská práce
Analýza reálných dat pro úsek zákaznických služeb
Analysis of real data for Customer Services Department
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je pomocí analýzy reálných CRM dat nalézt takové vztahy, které by zadavatelská společnost využila k upřesnění návrhu obsahu nových webových stránek. Tato analýza bude prováděna pomocí procedur CF-Miner a KL-Miner systému LISp-Miner, který je akademickým systémem pro dobývání znalostí z databází založený na metodě GUHA. Celý proces analýzy je rozdělen dle fází metodiky CRISP …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to find certain relationships by analyzing real CRM data. These relationships would then be used to specify a draft of content of companys new webside. The analysis will be completed through CF-Miner and KL-Miner procedures, which are procedures of LISp-Miner system, which is an academic system for Knowledge Discovery in Databases, based on the GUHA method. The whole …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50465
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Milan Šimůnek
- Oponent: Jiří Veselý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50465
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
David Válek -
Prediktivní data mining v oblasti CRM
Anton Kozinov -
Integrace dat a analýza použitelnosti CRM systému Salesforce v neziskovém prostředí
Dominik Brázdil -
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
David Válek -
Zpracování dat o zákaznicích pomocí CRM systémů
Václav Banot -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek