Michal Maximilián

Bakalářská práce

Analýza reálných dat pro úsek zákaznických služeb

Analysis of real data for Customer Services Department
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je pomocí analýzy reálných CRM dat nalézt takové vztahy, které by zadavatelská společnost využila k upřesnění návrhu obsahu nových webových stránek. Tato analýza bude prováděna pomocí procedur CF-Miner a KL-Miner systému LISp-Miner, který je akademickým systémem pro dobývání znalostí z databází založený na metodě GUHA. Celý proces analýzy je rozdělen dle fází metodiky CRISP …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to find certain relationships by analyzing real CRM data. These relationships would then be used to specify a draft of content of companys new webside. The analysis will be completed through CF-Miner and KL-Miner procedures, which are procedures of LISp-Miner system, which is an academic system for Knowledge Discovery in Databases, based on the GUHA method. The whole …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: Milan Šimůnek
  • Oponent: Jiří Veselý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50465