Pen-and-Paper-Rollenspiele im DaF-Unterricht – Mgr. Bc. Lena Lakomá
Mgr. Bc. Lena Lakomá
Diplomová práce
Pen-and-Paper-Rollenspiele im DaF-Unterricht
Pen-and-paper role-playing games in the GFL-classroom
Abstract:
This master's thesis concerns a Pen-and-Paper Role-Playing Game in the context of its possible use in the teaching of German as a foreign language. The theoretical part introduces this type of game first as a concept, game system and phenomenon of recent years and subsequently frames it through its didactic and methodical elements as a possible device to be used in the teaching of the German lnaguage …víceAbstract:
Diplomová práce se věnuje tzv. Pen-and-Paper Role-Playing Game v kontextu jejího možného využití ve výuce němčiny jako cizího jazyka. Teoretická část tuto hru představuje nejprve jako pojem, herní systém a fenomén posledních let a následně ji skrze její didakticko-metodické prvky rámuje jako možný prostředek pro výuku německého jazyka. Praktická část práce prezentuje návrh takového typu hry, který …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/au0ej/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedoucí: Dr. phil. Ursula Dorothea Riedner
- Oponent: Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Designing and Implementing a Task-Based Teaching Sequence for Enhancing Pupils' Learning Experience
Veronika Blechová -
The Effects of Task-Based Language Teaching on L2 Oral Pragmatic Competence of Czech Learners of Chinese in Czech Tertiary Education Context
Liang-Ting JUAN -
Task-Supported English Language Teaching at the Glass Art School in Kamenický Šenov
Ilona Husáková -
Badatelsky orientovaná výuka v hodinách českého jazyka a literatury
Michaela HANOVÁ -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová