Barbora Dvořáková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie pro kino Aero

Marketing strategy for the Aero Cinema
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti služeb, konkrétně na příkladu pražského artového kina Aero. Hlavním cílem této práce je návrh na vylepšení stávající marketingové strategie kina. Praktická část práce představuje kino Aero, jeho historii, marketingový mix a SWOT analýzu jeho současné situace. Na základě profilu typického zákazníka, identifikovaného pomocí dotazníkového šetření, jsou …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing in the field of services, namely in a case of the Prague art Aero Cinema. The main goal of this thesis is to suggest an improvement of the current marketing strategy of the cinema. The practical part of the thesis presents the Aero Cinema, its history, marketing mix and SWOT analysis. Possible improvements of current marketing strategy are suggested on the basis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2014
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41383