Nikola Křístková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Gymshark

Marketing strategy of Gymshark company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti Gymshark a doporučit návrhy na její zefektivnění. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce slouží jako východisko práce praktické. Vymezuje a charakterizuje základní termíny marketingu jako je například marketingová strategie, marketingový a komunikační mix a jejich nástroje. Praktická …more
Abstract:
The aim of this Bachelor’s Thesis is to evaluate the current marketing strategy of the Gymshark company and to recommend proposals for a more efficient approach. The thesis is separated into a theoretical and a practical part. The theoretical part serves as the basis for the practical. It defines and characterizes some of the fundamental marketing terms such as marketing strategy, marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2021
  • Supervisor: Elvíra Čermáková
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84533