Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů – Veronika KOLDOVÁ
Veronika KOLDOVÁ
Diplomová práce
Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů
Evaluation of quality and pricing of Českomoravská stavební spořitelna a.s. services, satisfaction and loyalty of their clients
Anotace:
V současné době mají poradenská místa Českomoravské stavební spořitelny, a.s. v Chomutově a Žatci problém s vysokou konkurencí, odlivem stávajících klientů a značnou náročností získávání nových klientů. Cílem práce je zjistit, jak klienti Českomoravské stavební spořitelny a.s. hodnotí kvalitu a cenu služeb, která je jim poskytována na poradenských místech v Chomutově a Žatci a jak jsou celkově spokojeni …víceAbstract:
Currently the consulting centres of ČMSS, a.s. in Chomutov and Žatec have issues with high competition, decrease of current clients and significant difficulty with new client's recruitment. The goal of this thesis is to find out, how the clients of ČMSS, a.s. evaluates the quality and the price of the services and products provided at the consulting places in Chomutov and Žatec and how the clients …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLDOVÁ, Veronika. \textit{Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/hy692q/.
Jak správně citovat práci
KOLDOVÁ, Veronika. Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů
Michaela Hurtová -
Kvalita sociálních služeb v domově pro seniory
Pavlína TOPKOVÁ -
Kvalita služeb poskytovaná v příspěvkové organizaci Barevné domky Hajnice
Denisa Gallová -
Kvalita poskytované služby v Nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež
Beáta CHOTĚNOVSKÁ -
Kvalita poskytované služby v Nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež
Beáta CHOTĚNOVSKÁ -
Kvalita sociální služby domov pro seniory v kontextu adaptačního procesu klienta s důrazem na roli sociálního pracovníka
Veronika Krumpholzová -
Cena produktu jako součást budování image
Petra Píšová -
Rozbor image vybrané firmy/značky
David Passler