Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí) – Bc. Andrea Jordanová
Bc. Andrea Jordanová
Diplomová práce
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
Language analysis of manipulative strategies of the advertisements in Bulgarian and Czech (based on advertisements of banks)
Abstract:
This diploma thesis deals with comparative language analysis of manipulative strategies and their using in Bulgarian and Czech television advertisements of banks. Our goal was to find out, with what ways they manipulate with us through language. What manipulation strategies are the most frequently applied and how they are manifested.Abstract:
Práca sa zaoberá komparatívnou jazykovou analýzou manipulatívnych stratégií a ich použitím v televíznych reklamách bulharských a českých bánk. Našim cieľom bolo zistiť, akým spôsobom nami reklamy manipulujú prostredníctvom jazyka, aké sú najčastejšie uplatňované manipulatívne techniky a ako sa prejavujú.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j4c60/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zornica Cvetanova Cvetkova, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JORDANOVÁ, Andrea. \textit{Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/hyf3mr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Bulharský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
English advertising slogans and their equivalents in Czech advertisements
Alena Řezníčková -
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Jana Žákovčíková -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova -
Czech and English communication strategies in advertising discourse
Karolína BAGINSKÁ -
Interkulturní rozdíly v rámci reklamy společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Barbora Krčmářová -
Czech-British Parallels in the Use of Humour in Contemporary Advertising
Lucie HORÁKOVÁ -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony.
Zlata Hokrová