Karolína BAGINSKÁ

Bakalářská práce

Czech and English communication strategies in advertising discourse

Czech and English communication strategies in advertising discourse
Abstract:
This thesis deals with the comparison of communication strategies used by Czech and British shoemaking companies. The analysed materials are texts from the "About Us" sections on the company's websites, where they present themselves and their products. The theoretical part focuses on the approach to the analysis of language used, mainly it concerns the Critical Discourse Analysis. Further it evaluates …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je porovnat komunikační strategie českých a britských výrobců obuvi. Analyzované texty pochází z webových stránek zmíněných firem. Zabývají se sebeprezentací firem a jejich produktů, ale také oslovují stávající a potenciální zákazníky. Tyto sekce se často nazývají "O Nás". Teoretická část se zaměřuje na přístup k alnalýze jazyka, kterým je kritická analýza diskurzu, dále …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Lenka Kopečková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAGINSKÁ, Karolína. Czech and English communication strategies in advertising discourse. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta