Podpora žáků se specifickými poruchami učení v kontextu rámcového vzdělávacího porgramu pro ZV na základních školách v regionu Brno-Venkov – Mgr. Monika Randuchová
Mgr. Monika Randuchová
Bachelor's thesis
Podpora žáků se specifickými poruchami učení v kontextu rámcového vzdělávacího porgramu pro ZV na základních školách v regionu Brno-Venkov
The support of the pupils with specific learning difficulties acording to the general educational programme for the basic school at the basic schools of the region Brno-Venkov
Abstract:
Anotace Bakalářská práce „Podpora žáků se specifickými poruchami učení v kontextu rámcového vzdělávacího programu pro ZV v regionu Brno - venkov“ pojednává o problematice integrace žáků se specifickými poruchami učení na základních školách a o možnostech jejich podpory v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Vychází z teoretických poznatků a je doplněna empirickou částí …moreAbstract:
Annotation Bachelor thesis „The support of pupils with specific learning dificulties acording to The General educational programme for basic school at basic schools of the region Brno – venkov“ deals with the problems of integration of pupils with specific learning dificulties at the basic schools and with possibilities of their support acording The General educational programme for basic school. The …moreKeywords
Integrace inkluze Rámcový vzdělávací program školní vzdělávací program specifické poruchy učení reedukace specifických poruch učení The integration the inclusion The General educational programme for the basic school The school educational programme the specific learning dificulties the reeducation of the specific learning dificulties.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tcweh/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2008
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RANDUCHOVÁ, Monika. \textit{Podpora žáků se specifickými poruchami učení v kontextu rámcového vzdělávacího porgramu pro ZV na základních školách v regionu Brno-Venkov}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2008. Available from: https://theses.cz/id/hyfbel/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
An evaluation existing service provisions for students with hearing impairment and the conditions necessary for effective implementation of inclusive education programme in Nigeria
James Abua EWA -
Admission of Romany children to the first class of the basic school from their teachers point of view
Aneta Macíková -
Systematické umělecké vzdělávání jako forma reedukace specifických poruch učení a chování
Aleš Kratochvíl -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Možnosti reedukace specifických poruch učení v dyslektických kroužcích základních škol v okresu Břeclav
Monika Válková -
Reedukace vybraných specifických poruch učení u žáků mladšího školního věku
Eva PÁTKOVÁ -
Vliv reedukace specifických poruch učení na vzdělávací proces dítěte na prvním stupni základní školy v okrese Příbram
Zuzana Horázná