Změna technologie Kontaktního centra z HP Cisco na Genesys – Bc. Daniel Hůla
Bc. Daniel Hůla
Master's thesis
Změna technologie Kontaktního centra z HP Cisco na Genesys
Change of Contact Center Technology from HP Cisco to Genesys
Abstract:
Výběr a následná implementace IPCC technologie je pro mnohé organizace velmi zajímavé a v mnoha případech aktuální téma. Důvodem je zejména rozšířenost počítačových sítí, jejich větší efektivnost a mnohé další nadstavby pro správu a řízení, které nám toto řešení umožňuje implementovat. V práci chci čtenáře seznámit s přínosy, které nám přinesl přechod na technologii IPCC na platformě HP Cisco a zároveň …moreAbstract:
For many organizations, the conversion of a contact centre to the IPCC technology is nowadays very attractive and up-to-date subject. The main reasons for the interest are extended computer networks, their higher efficiency, and other further system upgrades for the administration and operation whose implementation provides the IPCC technology. In this thesis I would like to introduce to reader contributions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/o7s1q/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Dana Herciková
- Reader: Ing. Tomáš Sviták
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HŮLA, Daniel. \textit{Změna technologie Kontaktního centra z HP Cisco na Genesys}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2010. Available from: https://theses.cz/id/hyoe0p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Theses on a related topic
-
Kontaktní centrum z pohledu klientů
Ivana Šimonková -
Kontaktní centrum pro seniory a osoby se zdravotním postižením POSEZ Benešov
Ivana PLAČKOVÁ -
Zavedení webových služeb pro kontaktní centrum
Vladimír Novotný -
Kontaktní centrum v Přerově jako služba pro uživatele nealkoholových návykových látek
Simona ROSENBERGOVÁ -
Motivace problémových uživatelů navštěvujících kontaktní centrum k užívání drog a možnosti sociální práce
Gabriela MÁLKOVÁ -
Kontaktní centrum jako alternativa výchovy mládeže s nařízenou ústavní výchovou
Veronika SÖCHTIGOVÁ -
Kontaktní centrum Frýdek Místek jako služba pro uživatele nealkoholových drog
Lukáš JAVOREK -
Návrh implementace IP kontaktního centra
Tomáš Procházka