Změna technologie Kontaktního centra z HP Cisco na Genesys – Bc. Daniel Hůla
Bc. Daniel Hůla
Diplomová práce
Změna technologie Kontaktního centra z HP Cisco na Genesys
Change of Contact Center Technology from HP Cisco to Genesys
Anotace:
Výběr a následná implementace IPCC technologie je pro mnohé organizace velmi zajímavé a v mnoha případech aktuální téma. Důvodem je zejména rozšířenost počítačových sítí, jejich větší efektivnost a mnohé další nadstavby pro správu a řízení, které nám toto řešení umožňuje implementovat. V práci chci čtenáře seznámit s přínosy, které nám přinesl přechod na technologii IPCC na platformě HP Cisco a zároveň …víceAbstract:
For many organizations, the conversion of a contact centre to the IPCC technology is nowadays very attractive and up-to-date subject. The main reasons for the interest are extended computer networks, their higher efficiency, and other further system upgrades for the administration and operation whose implementation provides the IPCC technology. In this thesis I would like to introduce to reader contributions …víceKlíčová slova
ip technologie kontaktní centrum cisco genesys ip technology contact centre ivr call manager crm
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/o7s1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Dana Herciková
- Oponent: Ing. Tomáš Sviták
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Informační technologie a management
Práce na příbuzné téma
-
Kontaktní centrum z pohledu klientů
Ivana Šimonková -
Kontaktní centrum pro seniory a osoby se zdravotním postižením POSEZ Benešov
Ivana PLAČKOVÁ -
Zavedení webových služeb pro kontaktní centrum
Vladimír Novotný -
Kontaktní centrum v Přerově jako služba pro uživatele nealkoholových návykových látek
Simona ROSENBERGOVÁ -
Motivace problémových uživatelů navštěvujících kontaktní centrum k užívání drog a možnosti sociální práce
Gabriela MÁLKOVÁ -
Kontaktní centrum jako alternativa výchovy mládeže s nařízenou ústavní výchovou
Veronika SÖCHTIGOVÁ -
Kontaktní centrum Frýdek Místek jako služba pro uživatele nealkoholových drog
Lukáš JAVOREK -
Návrh implementace IP kontaktního centra
Tomáš Procházka