Možnosti improvizace podporující rozvoj dětí v mateřské škole – Bc. Lenka BURGETOVÁ LUKNÁROVÁ
Bc. Lenka BURGETOVÁ LUKNÁROVÁ
Bakalářská práce
Možnosti improvizace podporující rozvoj dětí v mateřské škole
Possibilities of improvisation supporting children development in nursery school
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo ověřit si v praxi improvizace jako efektivní metodu a formu rozvoje mentálních i pohybových způsobilostí dětí předškolního věku. V teoretické části se zabývám improvizací jako součástí dramatické výchovy, jejími typy, modely a metodami. Představuji improvizaci jako princip hry, ale i jako metodu vzdělávání dětí, a její hlavní úkoly. Zmiňuji se také o učitelích mateřské školy …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to verify the improvisation as an effective method and form of mental and physical abilitie´s developmnent of pre-school children in practice. In the theoretical part I deal with types, models and methods of improvisation as part of drama education. I present improvisation not only as a principle of the game, but also as a method of educating children, and it´s main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BURGETOVÁ LUKNÁROVÁ, Lenka. Možnosti improvizace podporující rozvoj dětí v mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Edukační pomůcka k podpoře rozvoje vzdělávací oblasti „Dítě a jeho tělo“ u předškolních dětí
Kristýna Matulová -
VYUŽITÍ VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ V PODMÍNKÁCH PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI ROZVOJE MATEMATICKÝCH PŘEDSTAV
Zdeňka Valentová -
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Spolupráce školy a rodiny v oblasti rozvoje žáka na 1. stupni základní školy
Natálie Bartošíková -
Ověření účinnosti vzdělávacího programu zaměřeného na management osobního rozvoje v oblasti financí
Vendula Bartáková -
Rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ ve vzdělávací oblasti Člověk a svět práce na 1. stupni ZŠ
Veronika KASÍKOVÁ -
Srovnání hry dítěte předškolního věku s poruchou autistického spektra a dítěte intaktního
Michaela NEVAŘILOVÁ -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková