Znalosti a postoje budoucích učitelů k epilepsii – Eliška STREJCOVÁ
Eliška STREJCOVÁ
Master's thesis
Znalosti a postoje budoucích učitelů k epilepsii
Knowledge and attitudes of future teachers to epilepsy
Abstract:
Diplomová práce byla klasicky rozdělena na teoretickou a praktickou část. Zpracování celé teoretické části bylo důležité zejména pro pochopení a orientování se v dané problematice a k celkovému propojení tématu. Pojmy jsem dostatečně vysvětlila, tudíž mohu říci, že jsem tento úkol splnila. V praktické části jsem si stanovila tři hypotézy. První hypotézou bylo, že nekvalifikovaní učitelé 1. stupně z …moreAbstract:
Thesis was as usual divided to theoretical and practical part. Processing the theoretical part was important for overall understanding and orientation in the problematic, and for overall understanding of the topic. Concepts were explained enough, therefore I can state the task was fulfilled. In the practical part based on careful discussion of the theoretical findings and carried out using an questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dana Brabcová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STREJCOVÁ, Eliška. Znalosti a postoje budoucích učitelů k epilepsii. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Znalosti, postoje, sebedůvěra běžné populace ve vztahu k epilepsii
Natálie SOBOTKOVÁ -
Znalosti, postoje, sebedůvěra učitelů v přístupu k žákovi s epilepsií
Jitka BÁRTOVÁ -
Edukační intervence v problematice epilepsie
Veronika WEBEROVÁ -
Specifika edukačního procesu u žáků základních škol s diagnózou epilepsie
Vlasta KOŇAŘOVÁ -
Vzniká důvěra v demokratické instituce ve škole? Vliv důvěry v učitele na politickou důvěru u adolescentů
Marek Lakota