Znalosti a postoje budoucích učitelů k epilepsii – Eliška STREJCOVÁ
Eliška STREJCOVÁ
Master's thesis
Znalosti a postoje budoucích učitelů k epilepsii
Knowledge and attitudes of future teachers to epilepsy
Anotácia:
Diplomová práce byla klasicky rozdělena na teoretickou a praktickou část. Zpracování celé teoretické části bylo důležité zejména pro pochopení a orientování se v dané problematice a k celkovému propojení tématu. Pojmy jsem dostatečně vysvětlila, tudíž mohu říci, že jsem tento úkol splnila. V praktické části jsem si stanovila tři hypotézy. První hypotézou bylo, že nekvalifikovaní učitelé 1. stupně z …viacAbstract:
Thesis was as usual divided to theoretical and practical part. Processing the theoretical part was important for overall understanding and orientation in the problematic, and for overall understanding of the topic. Concepts were explained enough, therefore I can state the task was fulfilled. In the practical part based on careful discussion of the theoretical findings and carried out using an questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Dana Brabcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STREJCOVÁ, Eliška. Znalosti a postoje budoucích učitelů k epilepsii. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Znalosti, postoje, sebedůvěra běžné populace ve vztahu k epilepsii
Natálie SOBOTKOVÁ -
Znalosti, postoje, sebedůvěra učitelů v přístupu k žákovi s epilepsií
Jitka BÁRTOVÁ -
Edukační intervence v problematice epilepsie
Veronika WEBEROVÁ -
Specifika edukačního procesu u žáků základních škol s diagnózou epilepsie
Vlasta KOŇAŘOVÁ -
Vzniká důvěra v demokratické instituce ve škole? Vliv důvěry v učitele na politickou důvěru u adolescentů
Marek Lakota