Simon Senčar

Bakalářská práce

Are Teachers Objective and Impartial in Evaluating Business School Students or Do They Pursue Other Goals?

Jsou učitelé při hodnocení studentů ekonomických vysokých škol objektivní a nestranní, nebo sledují jiné cíle?
Anotace:
Cílem studie je prozkoumat míru přilepšování známek na velké středoevropské ekonomické univerzitě. Zaměřujeme se na charakteristiky učitelů, kteří zlepšují známky, jejich motivaci k tomuto chování a další faktory, které při tom hrají roli. S využitím kvalitativních rozhovorů s akademickými pracovníky, dotazníku (N = 68) a deskriptivní analýzy známek studentů (N = 993 639) zjišťujeme všudypřítomné vylepšování …více
Abstract:
The study aims to explore the extent of grade enhancement at a large Central European business school. We focus on characteristics of teachers that enhance grades, their motivations for this behavior and other factors in play. Employing qualitative interviews with academic staff, questionnaire (N = 68) and descriptive analysis of students’ grades (N = 993,639), we find ubiquitous enhancement of student …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Petr Houdek
  • Oponent: Štěpán Bahník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86865