Integrace dětí cizinců na 1. stupni základních škol – Veronika Rybková
Veronika Rybková
Bakalářská práce
Integrace dětí cizinců na 1. stupni základních škol
Integration of Children of Foreigners at Primary Schools
Anotace:
V současné době více než kdy dříve dochází k migraci obyvatelstva, která přináší četné změny. Jedním z důsledků změn je i složení obyvatelstva. Do českých škol přicházejí děti, pro než není český jazyk jazykem mateřským. Ve své práci se věnuji problematice žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Abstract:
Today, more than ever, there is a migration of the population, which brings numerous changes. One of the consequences of the changes is the composition of the population. Children come to Czech schools for whom Czech is not their mother tongue. In my work I deal with the issue of pupils with special educational needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rybková, Veronika. Integrace dětí cizinců na 1. stupni základních škol. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Integrace dětí s odlišným mateřským jazykem
Renata Michálková -
Organizace a řízení procesu integrace dětí s odlišným mateřským jazykem na základních školách
Vendula ZELENKOVÁ -
Dítě s odlišným mateřským jazykem a jeho integrace v běžné mateřské škole
Hana EXNEROVÁ -
Integrace žáka s odlišným mateřským jazykem do výuky českého jazyka na 1. stupni základní školy
Veronika JORDÁNOVÁ -
Integrace dětí s odlišným mateřským jazykem na základních školách
Tereza ŠEVČÍKOVÁ -
Integrace žáků s odlišným mateřským jazykem do třídního kolektivu na základní škole
Eliška Davidová -
Možnosti integrace žáků s odlišným mateřským jazykem v krizových situacích
Vendula ČERVOVÁ -
Vzdělávání a integrace žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách v České republice
Kateřina Zajícová