Tereza Vratislavská

Diplomová práce

Značka Renault v rámci světového automobilového průmyslu

Renault as a brand in the world automotive industry
Anotace:
Cílem diplomové práce je představit značku Renault od raného počátku až po současnost a zjistit, jakou pozici zaujímá ve světovém automobilovém průmyslu. V rámci práce uvedu historii a současný stav automobilového průmyslu, dále se zaměřím na alianci Renault-Nissan-Mitsubishi a v závěru práce analyzuji značky Renault a Dacia na českém trhu na základě interních dát společnosti Renault ČR, a.s.
Abstract:
The purpose of this diploma thesis is to introduce the Renault Brand from its inception through to today, and what position it has in the worlds automotive industry. This paper covers the current status of the automotive industry before focusing on the Renault-Nissan-Mitsubishi alliance. At the end of the paper I will analyse the Renault and Dacia brands within the Czech market based on data from Renault …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Vladimíra Filipová
  • Oponent: Blanka Solničková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76384