Online marketing vybraného podniku/značky – Bc. Dominika Drbohlavová
Bc. Dominika Drbohlavová
Master's thesis
Online marketing vybraného podniku/značky
Online marketing for the Kingdom of Herbs
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a implementaci online marketingových strategií pro podnik Království bylinek. Teoretická část poskytuje komplexní pohled na online marketing, nástroje, analýzu a marketingový výzkum. Dále zkoumá nastavení reklamních kampaní, cílové skupiny, trendy, roli sociálních sítí a influencerů. Praktická a metodologická část se věnuje marketingovému výzkumu, který zkoumá …moreAbstract:
The thesis focuses on the analysis and implementation of online marketing strategies for the herbal kingdom. The theoretical part provides a comprehensive view of online marketing, tools, analysis and marketing research. It also examines the setting of advertising campaigns, target groups, trends, the role of social networks and influencers. The practical and methodological part focuses on marketing …moreAbstract:
Praca koncentruje się na analizie i wdrażaniu strategii marketingu internetowego dla królestwa ziół. Część teoretyczna zapewnia kompleksowe spojrzenie na marketing internetowy, narzędzia, analizy i badania marketingowe. Analizuje również tworzenie kampanii reklamowych, grupy docelowe, trendy, rolę sieci społecznościowych i influencerów. Część praktyczna i metodologiczna koncentruje się na badaniach …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Reader: Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Management
Theses on a related topic
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova