Online marketing vybraného podniku/značky – Bc. Dominika Drbohlavová
Bc. Dominika Drbohlavová
Diplomová práce
Online marketing vybraného podniku/značky
Online marketing for the Kingdom of Herbs
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a implementaci online marketingových strategií pro podnik Království bylinek. Teoretická část poskytuje komplexní pohled na online marketing, nástroje, analýzu a marketingový výzkum. Dále zkoumá nastavení reklamních kampaní, cílové skupiny, trendy, roli sociálních sítí a influencerů. Praktická a metodologická část se věnuje marketingovému výzkumu, který zkoumá …víceAbstract:
The thesis focuses on the analysis and implementation of online marketing strategies for the herbal kingdom. The theoretical part provides a comprehensive view of online marketing, tools, analysis and marketing research. It also examines the setting of advertising campaigns, target groups, trends, the role of social networks and influencers. The practical and methodological part focuses on marketing …víceAbstract:
Praca koncentruje się na analizie i wdrażaniu strategii marketingu internetowego dla królestwa ziół. Część teoretyczna zapewnia kompleksowe spojrzenie na marketing internetowy, narzędzia, analizy i badania marketingowe. Analizuje również tworzenie kampanii reklamowych, grupy docelowe, trendy, rolę sieci społecznościowych i influencerów. Część praktyczna i metodologiczna koncentruje się na badaniach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova