Bc. Dominika Drbohlavová

Diplomová práce

Online marketing vybraného podniku/značky

Online marketing for the Kingdom of Herbs
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a implementaci online marketingových strategií pro podnik Království bylinek. Teoretická část poskytuje komplexní pohled na online marketing, nástroje, analýzu a marketingový výzkum. Dále zkoumá nastavení reklamních kampaní, cílové skupiny, trendy, roli sociálních sítí a influencerů. Praktická a metodologická část se věnuje marketingovému výzkumu, který zkoumá …více
Abstract:
The thesis focuses on the analysis and implementation of online marketing strategies for the herbal kingdom. The theoretical part provides a comprehensive view of online marketing, tools, analysis and marketing research. It also examines the setting of advertising campaigns, target groups, trends, the role of social networks and influencers. The practical and methodological part focuses on marketing …více
Abstract:
Praca koncentruje się na analizie i wdrażaniu strategii marketingu internetowego dla królestwa ziół. Część teoretyczna zapewnia kompleksowe spojrzenie na marketing internetowy, narzędzia, analizy i badania marketingowe. Analizuje również tworzenie kampanii reklamowych, grupy docelowe, trendy, rolę sieci społecznościowych i influencerów. Część praktyczna i metodologiczna koncentruje się na badaniach …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON