Projektové vyučování na 1. stupni ZŠ u dětí s SPU – Darina Snášelová
Darina Snášelová
Diplomová práce
Projektové vyučování na 1. stupni ZŠ u dětí s SPU
Projektové vyučování na 1. stupni ZŠ u dětí s SPU
Anotace:
Diplomová práce přináší základní informace o specifických poruchách učení a projektovém vyučování. Cílem diplomové práce je poukázat na možnosti využití projektové metody u žáků se specifickými poruchami učení. Podrobně se práce věnuje deficitům percepčních, kognitivních a motorických funkcí a možnostem jejich rozvoje, který je základem reedukace všech specifických poruch učení. Cílem diplomové práce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM313
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2010
- Vedoucí: Věra Kotková
- Oponent: Vladimíra Hornáčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice
Lenka Pavlíčková -
Pohybové chvilky ve výuce k posílení motorických a percepčních funkcí
Jana Švarcová -
Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení
Markéta Lenzová -
Validita Krátkého testu zrakově-prostorové paměti (BVMT-R) pro diagnostiku paměťového deficitu u mírné kognitivní poruchy u Parkinsonovy nemoci
Pavla Kalinová