Digitální gramotnost v principech alternativní pedagogiky jako příležitost pro vzdělávací aktivity knihoven – Bc. David Kudrna
Bc. David Kudrna
Diplomová práce
Digitální gramotnost v principech alternativní pedagogiky jako příležitost pro vzdělávací aktivity knihoven
Digital literacy in the principles of alternative pedagogy as an opportunity for educational acivities in libraries
Anotace:
Primárním cílem této diplomové práce je seznámit českou knihovnickou komunitu s problematikou alternativní pedagogiky a podpořit edukační spolupráci alternativních škol a knihoven při rozvoji digitální gramotnosti. Autor v první polovině textu charakterizuje změny pedagogických paradigmat v informační společnosti a přibližuje některé alternativní školy, jejich principy i hodnoty. Ve druhé polovině …víceAbstract:
Main focus of this master´s thesis is to present the topic of alternative pedagogy to the Czech librarian community and to support educational co-operation between alternative schools and libraries in the development of digital literacy. In the first part of the text, the author characterizes changes in pedagogical paradigms in the information society, describes some alternative schools, their principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nwxzl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: doc. PeadDr. Martina Maněnová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUDRNA, David. \textit{Digitální gramotnost v principech alternativní pedagogiky jako příležitost pro vzdělávací aktivity knihoven}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/hznfkw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Robotické technologie v knihovnách v kontextu digitální gramotnosti
Matty Čechovských -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková -
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková -
Use of digital tools in foreign language teaching at lower-secondary school
Dagmar JANÁSOVÁ