Analýza marketingové komunikace La Gare Restaurants – Bc. Eliška Hrubá
Bc. Eliška Hrubá
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace La Gare Restaurants
La Gare Restaurants Marketing Communication Analysis
Anotace:
Cílem analýzy maketingové komunikace La Gare Restaurant je zjistit, zda jsou nástroje, které jsou využity dostačující, zda je potřeba některé nástroje obnovit, restartovat nebo doplnit je novými, atraktivnějšími, modernějšími prostředky marketingové komunikace. V této práci jsou popsány nástroje marketingového komunikačního mixu. Je zde jasně řečeno, zda jsou nástroje efektivně nastaveny a jsou hosty …víceAbstract:
The goal of the analysis of marketing communications Restaurant La Gare is to determine if the tools, that are mentioned, are used correct. If the tools need to be restore, refresh or replenish with more attractive and modern tools of marketing communications. This thesis describes tools of marketing communication mix. It is clearly stated that the instruments are effectively set and entertains guests …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11343/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUBÁ, Eliška. \textit{Analýza marketingové komunikace La Gare Restaurants}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/hzokjy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber