Bc. Milan Přílepek

Bachelor's thesis

Vnímání produktů s regionální značkou konečnými spotřebiteli

Abstract:
Ve své bakalářské práci se budu zabývat problematikou týkající se znalostí zákazníka – spotřebitele pojmu „regionální produkt“ a o podmínkách, které toto zařazení výrobku charakterizují, a současně preferencích nákupu v obchodní jednotce Albert. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoreticky - metodické a aplikační. V teoreticko – metodologické části definuji klíčová slova a vysvětluji pojmy region …more
Abstract:
In my bachelor thesis I am going to deal with the issue concerning the familiarity of the customer-(consumer) with the concept of „regional or local product“ and the conditions which mark this classification of these goods and simultaneously their preferential purchase in the retailor „Albert“. The work is divided into two parts – the theoritical methodology and its application. In the theoritical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2017
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petra Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management