Vnímání produktů s regionální značkou konečnými spotřebiteli – Bc. Milan Přílepek
Bc. Milan Přílepek
Bachelor's thesis
Vnímání produktů s regionální značkou konečnými spotřebiteli
Abstract:
Ve své bakalářské práci se budu zabývat problematikou týkající se znalostí zákazníka – spotřebitele pojmu „regionální produkt“ a o podmínkách, které toto zařazení výrobku charakterizují, a současně preferencích nákupu v obchodní jednotce Albert. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoreticky - metodické a aplikační. V teoreticko – metodologické části definuji klíčová slova a vysvětluji pojmy region …moreAbstract:
In my bachelor thesis I am going to deal with the issue concerning the familiarity of the customer-(consumer) with the concept of „regional or local product“ and the conditions which mark this classification of these goods and simultaneously their preferential purchase in the retailor „Albert“. The work is divided into two parts – the theoritical methodology and its application. In the theoritical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/jhkfo/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŘÍLEPEK, Milan. \textit{Vnímání produktů s regionální značkou konečnými spotřebiteli}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/hzrsbe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
Jana Preislerová -
Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
Denisa Heverová -
Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
Petra Moravová -
Role regionálního produktu v rozvoji venkova
Markéta Macková -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Edith Rohelová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Veronika Davidová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lucie Kotrlíková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Markéta Jirásková