BcA. Hana BUČKOVÁ
Diplomová práce
Loď
Boat
Anotace:
Diplomová práce má dvě části teoretickou a praktickou. Název je loď. V teoretické částí se zabývám sousoším, tématy zpracování tance a více figur jak v malbě tak v soše. V praktické části vytvářím sousoší skládající se z lidkých figur které tančí a vytvářející kompozici lodi. Socha bude doplněna o zvukové vjemy.Abstract:
Masters thesis is devided to two parts, first part is theoretical and second part is practical. Name is boat. Theoretical part is about sculpture history. Theme figure and dancing in sculpture and painting. Practical part is about creting sculpture which contains from figures. Figures is in dance compozition and create boat from their body. Inside sculpture will be sound.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Zveřejnit od: 19. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Koléšek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUČKOVÁ, Hana. Loď. Ostrava, 2012. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta uměníMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Sochařství-volná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Požadavky na kvalitu bodového mračna pro tvorbu informačního modelu stavby v jednotlivých úrovních LOD
Nikola Bartošová -
Implementace LOD do prostředí BIM v legislativních podmínkách České republiky
Kristýna Prušková -
LOD pro GPUEngine
Jan Staněk -
Využití LOD technik při vizualizaci velkých modelů
Andor Pathó -
Implementace algoritmu LoD terénu
Přemek Radil -
Algoritmy změny úrovně detailu (LOD) v knihovně OpenSceneGraph
Ondřej Koukolíček -
LOD pro GPUEngine
Jan Staněk -
Demonstrace LOD algoritmu pro renderování krajiny a planetárních povrchů
Tomáš KYJANIA