Branding – Its history and new challenges – BcA. Simon Thomas Dominique Guiheux
BcA. Simon Thomas Dominique Guiheux
Master's thesis
Branding – Its history and new challenges
Branding – Its history and new challenges
Anotácia:
Anotace. Tato práce popisuje branding, jak se vyvinul v průběhu času a jaké jsou jeho nové výzvy. Historii a problémy, kterým čelí jsem analyzoval pomocí informací získaných v odborné literatuře. S problematikou brandingu a jeho nových výzev souvisí téma generace Y. Přehled sociologického fenoménu navazuje na vysvětlení samotného pojmu. Ve výzkumné části mé práce jsem se zaměřil na analýzu značky Ray …viacAbstract:
This thesis has the purpose to describe how branding has developed over time and what are its new stakes. The history and challenges that branding is facing are analysed by extracting information in relevant literature. Among these new challenges, a focus is done on Generation Y. An overview of the sociological phenomenon is provided and its repercussion on branding explained. An analysis of Ray-Ban …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vyv7m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová