Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu – Anna Nezvalová
Anna Nezvalová
Diplomová práce
Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu
Analysis of the Czech marketing education market and proposal for a marketing strategy for the educational platform #HolkyzMarketingu
Anotace:
Práce se zabývá popisem trhu vzdělávání v marketingu v Česku a návrhem marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu. V práci byly využity kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody jako dotazníkové šetření zaměřené na vnímání platformy v české online populaci s 900 respondenty, focus group s 5 marketéry, kteří se v minulosti vzdělávali u vzdělávací platformy #HolkyzMarketignu …víceAbstract:
Práce se zabývá popisem trhu vzdělávání v marketingu v Česku a návrhem marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu. V práci byly využity kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody jako dotazníkové šetření zaměřené na vnímání platformy v české online populaci s 900 respondenty, focus group s 5 marketéry, kteří se v minulosti vzdělávali u vzdělávací platformy #HolkyzMarketignu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93783
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Pavlína Louženská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEZVALOVÁ, Anna. \textit{Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu \#{}HolkyzMarketingu}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/hzysli/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93783
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Středisko vzdělávání s.r.o.
Zuzana Kubáčová -
Marketingová strategie institucionalizovaného vzdělávání dospělých a její vliv na poptávku po studiu
Lenka Fritschová -
Marketingová komunikace společnosti v oblasti vzdělávání
Nikol Marková -
Marketingové komunikace v zařízeních předškolní výchovy a vzdělávání
Lenka Polášková -
Marketingová komunikace společnosti LEGO v oblasti vzdělávání
Veronika Švejdová -
Marketingové aktivity institucí vzdělávání dospělých v ČR
Veronika Metelcová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová gramotnost žáků středních škol u neekonomických oborů
Antonin PROKEŠ