Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu – Anna Nezvalová
Anna Nezvalová
Master's thesis
Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu
Analysis of the Czech marketing education market and proposal for a marketing strategy for the educational platform #HolkyzMarketingu
Abstract:
Práce se zabývá popisem trhu vzdělávání v marketingu v Česku a návrhem marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu. V práci byly využity kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody jako dotazníkové šetření zaměřené na vnímání platformy v české online populaci s 900 respondenty, focus group s 5 marketéry, kteří se v minulosti vzdělávali u vzdělávací platformy #HolkyzMarketignu …moreAbstract:
Práce se zabývá popisem trhu vzdělávání v marketingu v Česku a návrhem marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu. V práci byly využity kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody jako dotazníkové šetření zaměřené na vnímání platformy v české online populaci s 900 respondenty, focus group s 5 marketéry, kteří se v minulosti vzdělávali u vzdělávací platformy #HolkyzMarketignu …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93783
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Pavlína Louženská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEZVALOVÁ, Anna. \textit{Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu \#{}HolkyzMarketingu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/hzysli/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93783
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti Středisko vzdělávání s.r.o.
Zuzana Kubáčová -
Marketingová strategie institucionalizovaného vzdělávání dospělých a její vliv na poptávku po studiu
Lenka Fritschová -
Marketingová komunikace společnosti v oblasti vzdělávání
Nikol Marková -
Marketingové komunikace v zařízeních předškolní výchovy a vzdělávání
Lenka Polášková -
Marketingová komunikace společnosti LEGO v oblasti vzdělávání
Veronika Švejdová -
Marketingové aktivity institucí vzdělávání dospělých v ČR
Veronika Metelcová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová gramotnost žáků středních škol u neekonomických oborů
Antonin PROKEŠ