Mgr. Dita VÁCLAVÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Specifika marketingu v bankovním sektoru

Specificity of marketing in bank´s segment
Abstract:
Předkládaná práce si klade za cíl ověřit hypotézu o existenci výrazných odlišností v aplikaci marketingových postupů v bankovním sektoru, v oblasti nefinančních služeb a v oblasti prodeje hmotných produktů. Informační základnou pro verifikaci výše uvedených předpokladů jsou fakta vyplývající z provedených analýz marketingové komunikace vybraných bankovních domů a ze srovnání konkrétních příkladů komunikační …more
Abstract:
The submitted work aims to verify the hypothesis of existence of significant differences in application of marketing procedures in the banking sector, in the area of non-financial services and in the area of sales of physical products. Verification of the presumptions above was carried out based on facts resulting from carried-out analyses of marketing communication of selected banking institutions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Identifier: 592

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VÁCLAVÍKOVÁ, Dita. Specifika marketingu v bankovním sektoru. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications