Alena Mlýnková

Bachelor's thesis

Marketing vybrané obce

Marketing of the Chosen Community
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je Marketing vybrané obce. Cílem práce je zpracování marketingové strategie pro obec Komárov a analyzování spokojenosti lidí v obci pomocí marketingového výzkumu.Práce je rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou charakterizovány obecné pojmy z marketingu měst a obcí. Praktická část se zabývá popisem obce Komárov, analýzou marketingového …more
Abstract:
The topic of my thesis is Marketing selected municipalities. The aim of this work is the processing of marketing strategies for community Komarov and analyze the satisfaction of people in the community through marketing research. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical parts are characterized by the general concepts of marketing towns and villages. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010

Thesis defence

  • Supervisor: Vanda Klennerová
  • Reader: Vladimíra Janečková

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava