Alena Mlýnková
Bachelor's thesis
Marketing vybrané obce
Marketing of the Chosen Community
Anotácia:
Tématem mé bakalářské práce je Marketing vybrané obce. Cílem práce je zpracování marketingové strategie pro obec Komárov a analyzování spokojenosti lidí v obci pomocí marketingového výzkumu.Práce je rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou charakterizovány obecné pojmy z marketingu měst a obcí. Praktická část se zabývá popisem obce Komárov, analýzou marketingového …viacAbstract:
The topic of my thesis is Marketing selected municipalities. The aim of this work is the processing of marketing strategies for community Komarov and analyze the satisfaction of people in the community through marketing research. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical parts are characterized by the general concepts of marketing towns and villages. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80764
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Vanda Klennerová
- Oponent: Vladimíra Janečková
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Marketing obcí a regionů
Lucie Mihulová -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa -
Marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně
Lenka Grosmanová -
Marketing a propagace měst a obcí
Lukáš Pochman -
Digital Marketing Application to Enhance Tourism Market Access for Traditional Craft Villages in Selected Place
Xuan Thanh Nguyen -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Specifika managementu a spolupráce s rodiči v předškolním zařízení ve městě a v obci
Simona Šeligová