Alena Mlýnková

Bachelor's thesis

Marketing vybrané obce

Marketing of the Chosen Community
Anotácia:
Tématem mé bakalářské práce je Marketing vybrané obce. Cílem práce je zpracování marketingové strategie pro obec Komárov a analyzování spokojenosti lidí v obci pomocí marketingového výzkumu.Práce je rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou charakterizovány obecné pojmy z marketingu měst a obcí. Praktická část se zabývá popisem obce Komárov, analýzou marketingového …viac
Abstract:
The topic of my thesis is Marketing selected municipalities. The aim of this work is the processing of marketing strategies for community Komarov and analyze the satisfaction of people in the community through marketing research. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical parts are characterized by the general concepts of marketing towns and villages. The practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Vanda Klennerová
  • Oponent: Vladimíra Janečková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava