Podnikatelský plán - Parking house ve městě Pardubice – Bc. Jan Strašek
Bc. Jan Strašek
Diplomová práce
Podnikatelský plán - Parking house ve městě Pardubice
Business plan - Parking house in Pardubice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou podnikání. Tato práce by měla posloužit při psaní podnikatelského plánu. V první části práce budou vysvětleny základní pojmy podnikání především za pomoci platného Obchodního zákoníku. Další část se bude věnovat obecně podnikatelským plánem.Abstract:
This diploma thesis deals with business. It might be used as a manual for writing a business plan. The first part focuses on the basic concepts of business whereas the next part is rather general and gives more information about the business plan. All findings are summarized in the relevant conclusion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Brodský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Strašek, Jan. Podnikatelský plán - Parking house ve městě Pardubice. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý