Strukturování dramatu s dětmi v mateřské škole – Bc. Tereza ČEPEROVÁ
Bc. Tereza ČEPEROVÁ
Bachelor's thesis
Strukturování dramatu s dětmi v mateřské škole
Structuring Drama Work In Nursery Schools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá strukturováním dramatu s dětmi v mateřské škole. Teoretická část se věnuje strukturovanému dramatu jako jednomu z hlavních směrů dramatické výchovy. Popisuje strukturované drama, volbu témat a námětů, jeho výstavbu a plánování. Dále popisuje rozvoj klíčových kompetencí dětí předškolního věku, jejich dílčí vzdělávací oblasti ve vztahu ke strukturovanému dramatu a vývojové …moreAbstract:
The text of the abstract. Bachelor thesis is concerned with structuring drama work with children in nursery school. The theoretical part is devoted to structured drama as one of the main directions of drama. It describes the choice of themes and topics of structured drama, its construction and planning. It also describes the development of key competencies of preschool children, their educational sub …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Accessible from:: 8. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČEPEROVÁ, Tereza. Strukturování dramatu s dětmi v mateřské škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Rozvoj pohybové gramotnosti v předškolním věku u dětí se somatickým postižením v MŠ Eliška v Opavě
Pavla PETRŽELOVÁ -
Komunikační dovednost u dětí s PAS v předškolním věku v porovnání s dětmi s typickým vývojem
Sabina MALACHOVÁ -
Vývoj dětí v předškolním věku v návaznosti na sociální zázemí
Karolína Bělínová -
Emocionální stránka psychiky dítěte v předškolní věku a možnosti jejího zkoumání v práci učitele MŠ
Marie GAWELCZYKOVÁ -
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Analýza logopedické intervence v mateřské škole v Jihomoravském kraji
Pavla Synková -
Podpora dobrých vztahů mezi dětmi v MŠ prostřednictvím kooperativních her v přírodě
Petra Melničáková -
Možnosti využití lidové písně v rámci projektových dnů v MŠ
Simona SMOLNICKÁ