Využití regionálního principu a výuky o regionu na 1. stupni ZŠ na příkladu obce Olomučany – Mgr. Lukáš Němec
Mgr. Lukáš Němec
Diplomová práce
Využití regionálního principu a výuky o regionu na 1. stupni ZŠ na příkladu obce Olomučany
Application of regional principle and regional education at the primary school in the village of Olomučany
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím regionálního principu a výukou o regionu ve výuce na 1. stupni základní školy. Skládá se z části teoretické a praktické. Teoretická část práce vymezuje pojmy související s regionálním principem a výukou o regionu. Dále obsahuje informace o současnosti a historii obce Olomučany a jejím blízkém okolí. Zaměřuje se také na propojení regionálního principu a výuky o regionu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the application of regional principle and regional education at the primary school. It consists of theoretical and practical parts. The theoretical part defines terms connected with re-gional principle and regional education. It also contains information about the present and past of the village of Olomučany and its vicinity. The connection between regional principle and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y30x1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Jireček, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Jurská fauna z lokality Olomučany deponovaná ve sbírce Vlastivědného muzea v Olomouci
Lenka ŠKROBÁKOVÁ -
Regionální sdružení IRIS a jeho využití v primární škole
Jana PÍRKOVÁ -
Špilberk a jeho pověsti – výukový program regionální výchovy
Jitka Tichá -
Pozice regionálního učiva ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Petr KUBIENA