Kateřina Dědková

Diplomová práce

Segmentace potenciálních zákazníků jazykové školy AKAI KIKU a porovnání se současnými zákaznickými segmenty

Segmentation of potential customers of AKAI KIKU language school and compared to current customer segments
Anotace:
Diplomová práce pojednává o segmentaci a targetingu současných i potenciálních zákazníků. V teoretické části jsou popsány možné přístupy k segmentaci B2B a B2C trhů i ucelený systém, jak lze k segmentaci přistupovat. Dále jsou zde řešena specifika marketingu služeb a vzdělávání. Praktická část odpovídá na otázky jazykové školy AKAI KIKU, na to, které segmenty jsou pro ni perspektivní a zda současným …více
Abstract:
This diploma thesis writes on segmentation and targeting of actual and potential customers. In the theoretical part there is written about possible approaches to segmentation of B2B and B2C markets as well as about integral system explaining how to deal with segmentation. Furthermore specifics of marketing of services and education are tackled here. Practical part answers AKAI KIKU language school …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37241

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management