Filip Cidlinský

Bachelor's thesis

Budování značky Hilti na českém trhu

Building the brand Hilti on the czech market
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o budování značky společností Hilti na českém trhu. Práce je rozdělena celkem do tří částí. První část je věnována představení společnosti Hilti, její historie a charakteru její činnosti. Druhá část popisuje strategii budování značky společností Hilti. Třetí část analyzuje jednotlivé rozdíly mezi aktivita vedoucími k budování značky v České republice a globálním trendem. …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with brand building of Hilti company in the Czech republic. The thesis is divided into three parts. The first part describes the Hilti company, it's history and it characterizes it's activities. The second part is focused on brand strategy of Hilti company. The third part analyses the differences between the brand strategy in the Czech republic and the global brand strategy …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
  • Vedúci: Jaroslav Halík
  • Oponent: Eduard Matús

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49605