Bc. Soňa Lavičková

Diplomová práce

Marketingová strategie budování hodnoty značky

Brand equity building marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce byla zaměřena na marketingovou strategii budování hodnoty značky. Práce se zabývala analýzou tohoto subjektu s cílem navrhnout doporučení pro jeho další rozvoj. V teoretické části práce byly popsané základní pojmy týkající se marketingu, brandingu a budování hodnoty značky. Praktická část práce byla složena ze dvou základních částí. První částí byla SWOT analýza, která byla provedena …více
Abstract:
The diploma thesis was focused on the marketing strategy of building brand value. The work dealt with the analysis of this entity with the aim of proposing recommendations for its further development. In the theoretical part of the thesis, the basic terms related to marketing, branding and building brand value were described. The practical part of the work consisted of two basic parts. The first part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku