Zuzana BRYNDOVÁ

Bachelor's thesis

Křivky, labyrinty a bludiště a jejich využití k všestrannému rozvoji dítěte v mateřské škole.

Curves, labyrinths and mazes and their using for universal development of child in kindergarten.
Abstract:
Práce pojednává o problematice holistického pojetí výchovně-vzdělávacího procesu dětí předškolního věku. Upozorňuje na podstatnou roli rozvoje předmatematických představ ve vývoji dítěte. Cílem práce je vytvořit didakticko-metodický materiál, který využívá matematického prostředí křivek, je vhodný k rozvoji matematického myšlení a představ u předškolních dětí, respektuje holistické pojetí výchovně …more
Abstract:
My bachelor´s study is about problem in holistic concept from education proces preschool age children. This study point out how much imporatnt is development of mathematics idea. The goal of study is makeing didactic and methodic material which use mathematics objects. This material is suitable for development mathematics idea and respect holistic conception of presschool education.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Dagmar Malinová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BRYNDOVÁ, Zuzana. Křivky, labyrinty a bludiště a jejich využití k všestrannému rozvoji dítěte v mateřské škole.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Specialization in Education / Teaching in Pre-schools

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.