Jak se žáci ptají? Typologie žákovských otázek – Veronika Hožová
Veronika Hožová
Bakalářská práce
Jak se žáci ptají? Typologie žákovských otázek
How do pupils ask questions? Typologie of pupil´s questions
Anotace:
Sémanticko‐pragmatická interpretace a klasifikace žákovských otázek v 1. ‐ 5. ročníku základníškoly. Korpusový výzkum. Analýza korpusu Schola2010 a následná interpretace získanýchempirických dat.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7598
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jana Bílková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lukáš Zábranský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání, Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Korpus jako zdroj dat pro optimalizaci automatické morfologické analýzy
Daniela Ryšavá -
Významové shody a rozdíly adjektiv na -ní a -ný (korpus a slovníky)
Kateřina Najbrtová -
Korpus a jmenný rod ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Barbora Kočařová -
Významové shody a rozdíly adjektiv na -ní a -ný (korpus a slovníky)
Kateřina Najbrtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva