Analyza marketingového mixu vybrané společnosti – Marie Suchánková
Marie Suchánková
Bakalářská práce
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Analysis of the Marketing Mix in the Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analyzu současného stavu marketingového mixu ve vybraném rodinném vinařství. Hlavním cílem je provést komplexní analyzu současného stavu všech prvků marketingového mixu a předložit návrhy pro jejich zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vypracovány literární poznatky v oblasti marketingového mixu a strategickych …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the current state of the marketing mix in a selected family winery. The main objective is to make a comprehensive analysis of the current state of all elements of the marketing mix and to make suggestions for their improvement. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the literature findings in the field …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Suchánková, Marie. Analyza marketingového mixu vybrané společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek