Marie Suchánková

Bachelor's thesis

Analyza marketingového mixu vybrané společnosti

Analysis of the Marketing Mix in the Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analyzu současného stavu marketingového mixu ve vybraném rodinném vinařství. Hlavním cílem je provést komplexní analyzu současného stavu všech prvků marketingového mixu a předložit návrhy pro jejich zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vypracovány literární poznatky v oblasti marketingového mixu a strategickych …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the current state of the marketing mix in a selected family winery. The main objective is to make a comprehensive analysis of the current state of all elements of the marketing mix and to make suggestions for their improvement. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the literature findings in the field …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michael Fafílek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Suchánková, Marie. Analyza marketingového mixu vybrané společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe