Projekt zvýšení konkurenční strategie podniku Kameňovýroba – Bc. Adela Zmeková
Bc. Adela Zmeková
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenční strategie podniku Kameňovýroba
Project of Improving the Competitiveness Strategy of the Kameňovýroba Company
Anotace:
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie projektu zvýšenia konkurencieschopnosti a hospodársky rast podniku. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť, v ktorej je začlenená projektová časť. V teoretickej časti je vymedzený marketing a konkurencieschopnosť. Následne sú uvedené informácie o marketingovom mixe. Koniec teoretickej časti je venovaný metódam hodnotenia konkurencieschopnosti. …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a project how to increase the competitiveness and growth of the company. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part, which incorporates the design part. In the theoretical part is defined by marketing and competitiveness. Then provides information about the marketing mix. The end of the theoretical part is devoted to methods Assessment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zmeková, Adela. Projekt zvýšení konkurenční strategie podniku Kameňovýroba. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomická analýza podniku
Tamara Kusá -
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku služeb
Dominika Kramorišová -
Analýza podniku a zhodnotenie jeho konkurencieschopnosti v spracovateľskom priemysle
Kristína Gabrišová -
Analýza konkurenceschopnosti firmy KIPA, s.r.o.
Nikoleta Madunická -
Analýza konkurencieschopnosti spoločnosti XY s.r.o.
Michaela Gadušová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková