Kateřina Kopúnová

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie - hmyzí protein jako běžná součást lidského jídelníčku.

Marketing strategy – insect protein as a common part of human diet.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingové strategie pro produkty s obsahem hmyzu, jehož některé druhy jsou díky nové legislativě v Evropské unii zařazeny na seznam nových potravin. Cílem je návrh marketingových strategií na základě SWOT analýzy, které by pomohly ke zvýšení prodejů hmyzích produktů v České republice. Tato SWOT analýza vychází z literární rešerše, která se zabývá entomofagií …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a marketing strategy for products containing insects, some of which are included in the list of novel foods thanks to new legislation in the European Union. The aim is to design marketing strate-gies based on SWOT analysis, which would help to increase sales of insect prod-ucts in the Czech Republic. This SWOT analysis is based on a literature research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management