Návrh marketingové strategie - hmyzí protein jako běžná součást lidského jídelníčku. – Kateřina Kopúnová
Kateřina Kopúnová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie - hmyzí protein jako běžná součást lidského jídelníčku.
Marketing strategy – insect protein as a common part of human diet.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingové strategie pro produkty s obsahem hmyzu, jehož některé druhy jsou díky nové legislativě v Evropské unii zařazeny na seznam nových potravin. Cílem je návrh marketingových strategií na základě SWOT analýzy, které by pomohly ke zvýšení prodejů hmyzích produktů v České republice. Tato SWOT analýza vychází z literární rešerše, která se zabývá entomofagií …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a marketing strategy for products containing insects, some of which are included in the list of novel foods thanks to new legislation in the European Union. The aim is to design marketing strate-gies based on SWOT analysis, which would help to increase sales of insect prod-ucts in the Czech Republic. This SWOT analysis is based on a literature research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2020
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPÚNOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh marketingové strategie - hmyzí protein jako běžná součást lidského jídelníčku.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/i1oaaj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová