Orientační diagnostika fonematické diferenciace dětí předškolního věku – Jitka PAVLŮ
Jitka PAVLŮ
Bachelor's thesis
Orientační diagnostika fonematické diferenciace dětí předškolního věku
Indicative diagnostic of phonemic differentiation of preschool children
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá diagnostikou fonematické diferenciace u dětí předškolního věku 5 - 6 let v souvislosti s riziky, která se mohou projevit při osvojování čtení a psaní po nástupu povinné školní docházky. Teoretická část je rozčleněna do čtyř kapitol. První kapitola je věnována oboru logopedie a narušené komunikační schopnosti. Druhá a třetí kapitola se zaměřují na řeč, sluch a jejich vývoj …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the diagnosis of phonemic differentiation in preschoold children from 5 to 6 years old in relation to risks that can arise acquiring reading and writing after the onset of compulsory schooling. The theoretical part is dividend into four chapters. The first charter is devoted to the field of speech therapy and communication disorders. The second and the third charter focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVLŮ, Jitka. Orientační diagnostika fonematické diferenciace dětí předškolního věku. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Narušená grafická stránka řeči a možnosti její reedukace v České republice
Štěpánka NERGLOVÁ -
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Rozvoj lexikálně-sémantické roviny řeči u dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností
Lucie ŠTEMBERKOVÁ -
Rozvoj prozodických faktorů řeči u dětí s narušenou komunikační schopností
Michaela Krůpová -
Analýza komunikační schopnosti v rámci vzdělávání žáků s narušeným vývojem řeči
Jana Kučerová -
Komunikační kompetence u dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana Francová -
Narušená komunikační schopnost u žáků v prvních třídách základní školy
Eliška MATERNOVÁ -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Veronika Dražkovičová