Martina DIMOVÁ
Master's thesis
Učivo o slovesech na 1. stupni ZŠ
Introducing verbs at primary school - methods and contents
Abstract:
Diplomová práce se zabývá učivem o slovesech na 1. stupni základní školy. Porovnává učivo o slovesech v ucelených řadách učebnic pro 3. - 5. ročník ZŠ. Provádí výzkum, který zjišťuje stav znalostí mluvnických kategorií sloves u žáků 5. ročníku. Zahrnuje vlastní návrhy aktivit pro 3. - 5. ročník, které vedou k propojení jazykového učiva o slovesech s učivem komunikační a slohové výchovy.Abstract:
This thesis focuses on verb curriculum in elementary school from 3rd to 5th grade. It compares verb teaching in a full series of textbooks for 3rd to 5th grade of elementary school. Evaluates the 5th grade students level of understanding of grammatical categories of verbs. The thesis incorporates its own activities for 3rd to 5th grades of elementary school. The goal of the activities is to connect …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DIMOVÁ, Martina. Učivo o slovesech na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Nenásilná komunikace v komunikační a slohové výchově na 2. stupni ZŠ
Adam Krejcar -
Využití informačních a komunikačních technologií ve slohové a komunikační výchově
Jiřina DÁŇOVÁ -
Analytický pohled na "dobrou" praxi a výuku komunikační a slohové výchovy
Pavlína WEISSEROVÁ -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Jana Brůnová -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Veronika Vyoralová -
Návrh didaktického zpracování tématu Lidské tělo pro 5. ročník ZŠ
Klára Měšťánková -
Nácvik psaní koncovek přídavných jmen v 5. ročníku ZŠ
Eva KRIPNEROVÁ