Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků – Marečková Marečková
Marečková Marečková
Bakalářská práce
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marketing activities of selected competing companies
Anotace:
Práce se zabývá marketingovými aktivitami dvou vybraných konkurenčních podniků. Vychází z teoretických poznatků o marketingu se zaměřením především na marketingový mix. Vybranými podniky jsou firmy Reknihy, s.r.o. a Knihobot s.r.o., které v rámci cirkulární ekonomiky vracejí přečtené knihy zpět do oběhu. Na základě marketingového výzkumu práce obsahuje doporučení marketingových aktivit pro firmu Reknihy …víceAbstract:
The bachelor´s thesis deals with marketing activities of two selected competing companies. It is based on theoretical knowledge about marketing, focusing primarily on the marketing mix. Selected companies are Reknihy, s.r.o. and Knihobot, s.r.o., which focus on returning read books back to the market within the circular economy. Based on marketing research, the thesis contains recommendations for marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wyqt5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Bruno Souza Alcantara -
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Use of on-line marketing in the Czech real estate market
Ekaterina Ilinskaya -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Application of the Marketing Analysis Tools for Launch New Product to the Chocolate Market.
Martin Tomáš -
Online marketing on Japanese market.
Shotaro Fujino -
Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19
Matej Koyš