Marečková Marečková

Bakalářská práce

Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků

Marketing activities of selected competing companies
Anotace:
Práce se zabývá marketingovými aktivitami dvou vybraných konkurenčních podniků. Vychází z teoretických poznatků o marketingu se zaměřením především na marketingový mix. Vybranými podniky jsou firmy Reknihy, s.r.o. a Knihobot s.r.o., které v rámci cirkulární ekonomiky vracejí přečtené knihy zpět do oběhu. Na základě marketingového výzkumu práce obsahuje doporučení marketingových aktivit pro firmu Reknihy …více
Abstract:
The bachelor´s thesis deals with marketing activities of two selected competing companies. It is based on theoretical knowledge about marketing, focusing primarily on the marketing mix. Selected companies are Reknihy, s.r.o. and Knihobot, s.r.o., which focus on returning read books back to the market within the circular economy. Based on marketing research, the thesis contains recommendations for marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.