Kateřina ALBRECHTOVÁ
Bakalářská práce
Interaktivmí model budovy
Interactive model of building
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje vytvoření 3D modelu interiéru budovy A přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity. Model by měl sloužit jako skelet pro vytvoření interaktivity. V této práci je zahrnut přehled softwarů pro modelování i pro herní engine. Nedílnou součástí práce je i export 3D modelu do herního prostředí s cílem propojení modelu s dalšími funkčnostmi.Abstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a 3D model of the interior of the building A of the Faculty of Science of the University of Ostrava. The model should serve as a skeleton to create interactivity. In this work is included overview of software for modeling and for game engine. An integral part of the work is also the export of the 3D model into the gaming environment with the aim of connecting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Alexej Kolcun, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ALBRECHTOVÁ, Kateřina. Interaktivmí model budovy. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika a výpočetní technika - aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Digitalizace, virtuální a rozšířená realita
Tomáš Masák -
Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu
Martin Zejda -
Google SketchUp tvorba 3D modelů
David MIZERA -
Porovnání vybraných 3D modelovacích programů z pohledu tvorby modelů pro 3D tisk
Vladimír LAIBL