Semiotic analysis of the film Parasite – Anastasiia Mozharova
Anastasiia Mozharova
Bakalářská práce
Semiotic analysis of the film Parasite
Sémiotická analýza filmu Parazit
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na sémiotickou analýzu filmu Parazit a má za cíl identifikovat jedinečné znaky filmu, které odrážejí jihokorejskou kulturu a nerovnost ve společnosti a současně analyzovat jejich roli v ději. Účelem práce je analyzovat demonstraci různých tříd ve společnosti a pochopit, zda kulturní znaky filmu mají vliv na vnímání podstaty filmu – kdo je parazit? Práce je rozdělena …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the semiotic analysis of the film Parasite and aims to identify unique signs of the film that reflect South Korean culture and inequality in society while simultaneously analyzing their role in the plot. The purpose of the work is to analyze the demonstration of different classes in society and to understand if the cultural signs of the film have an impact on the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86533
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Jiří Korčák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86533
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
A Semiotic Analysis and Illustrative Translations of Cedar Point Amusement Park's Printed Promotional Materials
Miroslav KOKEŠ -
Obraz ženy vo vybraných reklamách spoločnosti Kofola: semiotická analýza
Lenka Galbavá -
Semiotická analýza vybraných plagátov Divadla Husa na provázku
Natália Saganová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
Sémiotická analýza reklamních plakátů kampaně „Romové pracují a chtějí pracovat"
Irena Varaďová -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
Lucie Barnetová -
Sémiotická analýza a klasifikace znaků používaných k označení dámských a pánských toalet v brněnských veřejně přístupných organizacích
Gabriela Tšponová