Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii – Bc. Anna Golovina
Bc. Anna Golovina
Bachelor's thesis
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
The Impact of Online Reputation on Customer in Gastronomy
Abstract:
Bakalářská práce je věnována vlivu online reputace na zákazníka v gastronomickém sektoru. Cílem práce bylo vytvoření doporučení na zlepšení strategie získávání recenzí a na práci s těmito recenzemi v rámci provádění marketingových aktivit. Teoretická část se zaměřila na proces nákupního rozhodování, image a reputaci gastronomického podniku, faktory, které na tyto prvky působí, a vliv uživatelských …moreAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the impact of online reputation on the customer in the gastronomic sector. The aim of the thesis was to create recommendations for improving the strategy of obtaining reviews and to work with these reviews in the implementation of marketing activities. The theoretical part focused on the purchasing decision process, the image and reputation of the gastronomic company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/m55af/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: Ing. Martin Kocourek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Impacts of the introduction of the euro on the corporate sector
Yiming Hua -
Covid-19's positive effect on digitalization of the banking sector in Turkey
Emre Ar -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karyna Chybova -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Veronika Schulzová -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karolína Králová -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Natálie Volfová -
Online reputace cestovních kanceláří v České republice
Kateřina Kutová